28 lip 2012

Nagrania..

 Od wczoraj moja tj. "niepełnosprawność" daje mi się we znaki! Nie mam ochoty jeść, czuje się okropnie słabo, wewnętrzny organ daje o sobie we znaki, a ból głowy i kręgosłupa zdaje się być nieznośny. Wszystkie te czynniki nie pozwoliły mi się nawet wyspać w nocy! Nie mam pojęcia czy to ta pogoda tak na mnie działa, czy może coś wewnętrznie się ze mną dzieje. Wybaczcie, że Wam tak narzekam, mam nadzieję, że u Was dużo lepiej.
  BTW wreszcie znów coś nagram! Dziś po 15:00 wybieram się do Dawida, którego możecie kojarzyć z poniższego kawałka!
Jednak na kolejnym kawałku gościnnie udzielę się nie tylko ja, ale także znajomy Dawida, którego możecie posłuchać poniżej w ich wspólnym kawałku:
 Więcej info i kawałek dostarczę Wam jak pojawi się w sieci. A teraz idę coś zjeść i trochę się zdrzemnąć! Na prawdę nie jestem dzisiaj do życia...