5 sie 2012

wyjaśniam... info o występie...

     Co do poprzedniego postu, muszę was niestety rozczarować! Gdy byłam na miejscu okazało się, że wszystko jest dopiero w fazie planowania, a nasze spotkanie miało tylko na celu przedstawienie tego co mamy, czyli naszych pomysłów na zwrotki. Ale to nic straconego, ponieważ wstępnie planujemy nagrania z tym, że w bardziej profesjonalnym studio. Pod koniec miesiąca dam Wam o tym jeszcze znać (o ile Was to interesuje).
     Po za tym te wakacje są dla mnie chyba kolejnym krokiem ku lepszemu. Już od następnego tygodnia będzie się u mnie trochę działo. Niby nic nadzwyczajnego, jednak dla mnie to spory krok w przód (miejmy nadzieje, że nie w tył). A zacznijmy od tego, że będę miała okazję po raz pierwszy wystąpić na żywo w towarzystwie zacnych ludzi z naszej lokalnej sceny! Więc jeśli jesteście z Włocławka lub znajdziecie się tu przejazdem w tym czasie to zapraszamy was na "Summer Hip-Hop event" 17.08.12 w London Pub. Impreza rozpoczyna się od godziny 20:00, a wstęp to tylko 3 zł! Będą konkursy, występy takich włocławskich raperów jak P2K, Flash UBW, Sajt, Kevson UBW , Snajper, Rudolf, Domino oraz ja z DaFi'm. Link do wydarzenia znajdziecie TUTAJ
Póki co na tyle! Teraz idę się szykować do wyjścia! Zostawiam Was z ta nuta, bo na prawdę dobra!




1 komentarz:

  1. świetny nagłówek ! i piosenka *.*

    zapraszam do mnie na rocznicę bloga ;D <3

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)