3 paź 2016

Ankieta dla czytelników

   Czas na zmiany. Postanowiłam, że blog przejdzie rewolucję. Jednak zanim to nastąpi postanowiłam w to Was zaangażować. Zrobiłam małą ankietę, dzieki której dowiem się więcej na temat tego co myślicie o moim blogu. Ankieta będzie tu leżała grzecznie przez dwa tygodnie. W tym czasie możecie wyrażać swoją opinie na temat tego bloga, jego wyglądu, nawet tytułu oraz braków lub tego co byście tu zostawili.


 
 Ankieta nie jest długa, ale Wasza opinia ma dla mnie duże znaczenie. To dzięki Wam tu jeszcze jestem i dla Was chcę tworzyć tą stronę tym razem już z rozmachem. Czemu akurat teraz zdecydowałam się na takie zmiany? Moje życie się zmienia. Miejsce, w którym jestem, ludzie którymi się otaczam i cele które obrałam. Jednak jestem pewna co do jednego. Kocham pisać i tu czy gdzie indziej chcę to robić. Chcę pokazać Wam świat moimi oczami. Od Was tylko zależy, czy chcecie to zobaczyć.

     Niemniej jednak zapraszam do wypełnienia ankiety, która może tu dużo zapoczątkować. Nie jest ona długa, ale liczę na Waszą szczerość. Link znajduje się poniżej. Tymczasem jeszcze raz dziękuje za Wasze odpowiedzi i do zobaczenia za dwa tygodnie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)