15 gru 2015

Poczuj magię świąt w 4 krokach


     Witajcie! Czujecie to? Do świąt zostało raptem 9 dni! Jak Wam idzie kupowanie i szukanie pomysłów na prezent? Ja już mam dwa, a resztę zaplanowaną w głowie. Jednak nie będę Wam pisała o tym, co można kupić dla niej/niego. Reszta blogerów świetnie sprawdza się w tych tematach, a ja nie czuję, że muszę być kolejna. Jednak wiem, że zabiegani ludzie, którzy czasu nie mają, nie poczują nawet magii świąt. Dlatego przygotowałam małą listę tego, jak możecie odnaleźć w sobie magię świąt każdego roku.
   
M U Z Y K A
Pewnie wiecie już, że jestem od niej uzależniona. W tym roku już przesłuchałam wszystkie świąteczne piosenki dzięki RFM Święta. Jeśli nie lubicie słuchać radia, polecam sprawdzić świąteczne playlisty na YouTube czy Deezer. Na ten przykład polecę wam kilka z nich.

1. RELAX YOUR MIND - kanał proponuje nam jazz'ową odsłonę świątecznych melodii, które świetnie się sprawdzą przy rodzinnym obiedzie.
2. Deezer playlist - znalazłam na deezerze bardzo ciekawą składankę świąteczną składającą się z aż 210 utworów! Znajdziecie na niej takie klasyki jak Wham! - Last Christmas, czy nawet Jose Feliciano - Feliz Navidad. To ponad jedenaście godzin nastrajania się na święta :).

3. Polskie Święta - szukałam też czegoś naszego - polskiego i znalazłam. Tutaj macie polskie przeboje świąteczne, które na pewno będzie miło posłuchać po setnym razie All I Want From Christmas Is You w wykonaniu  Mariah Carey.

F I L M Y
Jak widzicie ten tytuł, to pewnie na myśl przychodzi wam Kevin sam w domu. Oczywiście on jest już tradycją i z tym zgodzą się chyba wszyscy inni. Jednak po za Kevinem mam jeszcze parę propozycji, które warto obejrzeć.
1) Kraina Lodu   2) Listy do M     3) Holiday      4) Rodzinny dom wariatów
Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, chętnie sprawdzę. Osobiście mam zamiar też w święta przebrnąć przez serię Harry'ego Potter'a. Wiem, że nie ma on nic wspólnego ze świętami, ale klimat i sceneria tego filmu jest czasami tak niesamowita i magiczna, że kojarzy mi się ze świętami.

O Z D O B Y
Wiem, że nie każdy lubi się pobawić w DIY, ale można zacząć od tak tradycyjnych rzeczy jak przyozdabianie choinki, a później domu w świątecznych klimatach. Sztuczny śnieg, brokatowe ozdóbki, lampki (które można powiesić nie tylko na choince). Wszystkie te detale sprawią, że w domu na prawdę poczujecie nadchodzące Boże Narodzenie. A ile radości sprawi Wam  przyozdabianie mieszkania/domu w to wszystko :).



U Ś M I E C H A J    S I Ę
Bądź osoba, która będzie wokół siebie roztaczać pozytywną energie. Uwierz mi, że jeśli zaczniesz i pokażesz to innym, to przejmą to od ciebie. Zarażaj uśmiechem i pozytywnym nastawieniem. Niech ten świąteczny czas na prawdę będzie magiczny. 

Po za tym spędzajcie dużo czasu z bliskimi i przyjaciółmi. Umilajcie sobie go gorącą czekoladą z piankami bądź ciepłą herbatą i dużą ilością mandarynek.

7 komentarzy:

  1. Ja w ogóle nie czuję świąt, ale też nie robię nic w tym kierunku... Co prawda mnie najbardziej nastraja śnieg, którego w tym roku jest jak na lekarstwo, ale w domu też brakuje atmosfery, każdy zabiegany. W weekend chcę nad tym wszystkim trochę popracować. :) Bardzo podoba mi się propozycja filmów i mam nadzieję, że znajdę czas, żeby je wszystkie obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh jak miło ;) Mimo, że sniegu brak to u cb tak świątecznie ;p
    Polecam Listy do M i oczywiście część drugą również;p
    Mandaryni <3
    Kocham ozdoby świąteczne i sama mam sporą liczbę światełek u sb w pokoju ;p
    I zapraszam do obserwacji swojego bloga http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Świeta i wszystko co z nimi zwiazane <3 prawde mowiac od listopada slucham światecznych piosenek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post. Well done
    I really love your blog. I hope you will like mine
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce isc do kina na star wars!!! i obejrzec listy do m cz 2 bo pierwsza mi sie bardzo spodobala.

    NOWA PIOSENKA! Zapraszam http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)