8 gru 2014

Inspire: We Heart It

    Miałam tu napisać wczoraj, ale w sumie po powrocie do domu zajęłam się grą w Diablo III, a kiedy już skończyłam, musiałam się przygotować na dzisiejszy dzień i położyć trochę wcześniej niż zwykle spać. Ale już jestem i wpadam z jednym z zaległych postów z inspiracjami!

     Jeśli gdzieś się inspirować to właśnie na portalu We Heart It! Nie na żadnym printeście, ani innych. Właśnie tam zazwyczaj znajduje najlepsze inspiracje, zdjęcia z charakterem, przekazujące i coś wyrażające. Niekiedy mnie natchną, niekiedy po prostu chcę na nie popatrzeć. Dzisiaj chcę się z Wami tymi inspiracjami podzielić i rzucę tu trochę tych, które "zaserduszkowałam" od czasu mojej rejestracji na tym portalu. 

     Oczywiście to nie wszystkie, które posiadam w swojej kolekcji. Jeśli chcecie przejrzeć pozostałe, zapraszam Was serdecznie na mój profil...

                                              WE HEART IT - MARRY BLOOD

...do przejrzenia pozostałych zdjęć, które polubiłam, czy też dodałam osobiście. Dodatkowo jeśli posiadacie konta na We Heart It podawajcie mi swoje nicki w komentarzach, żebym mogła Was follow'nąć i dodać do znajomych. Wy możecie zrobić to samo klikając w wyżej wstawiony link bądź klikając w button we heart it po prawej stronie bloga, jak na zdjęciu poniżej!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ta strone :) sa mega inspirujace zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Także korzystam z We heart It!. Są tam przecudne inspiracje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje ! :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Częściej wchodzę na pinterest :) Ale weheartit też jest fajne!

    OdpowiedzUsuń
  5. weheartit jest najlepsze!! cudowne są tam zdjęcia :) <3
    BUZIAK!

    http://mllescarlett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)