26 sie 2014

Hello again!

Jak minęły Wam wakacje? Mam nadzieję, że lepiej niż moje. Nie będę się wiele rozpisywała na ten temat. Chętnie poczytam gdzie Wy byliście i co przyleliście przez te dwa miesiące. Ja sporo poświęciłam się pracy nad moim małym biznesikiem. Jeśli jesteście ciekawi i chcecie śledzić na bieżąco zapraszam TUTAJ ! Od września więcej nowości więc warto zaobserwować jeśli jesteście zainteresowani. Tymczasem wrzucę kilka zdjęć i może na tym zakończę dalsze wywody na dziś.
W najbliższym czasie  będę miała więcej wolnego, więc na pewno będę częściej tu bywać. Dziękuję za wszystkie komentarze, które pojawiły się tu pod moją nieobecność. 

Dobranoc ;)

3 komentarze:

  1. Ja pół wakacji przepracowałam, a teraz od trzech tygodni ciągle wyjeżdżam. Byłam w Mielnie, w Szczecinie na Eska Music Awards i w Dziwnowie. Teraz czeka na mnie Warszawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja całe wakacje pracuje,do końca sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;)
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)