16 cze 2014

przerwa!

Robię sobie przerwę od tego miejsca, z resztą nie po raz pierwszy. Myślę nad nowym wyglądem nagłówka i całą oprawą szablonu. Chciałabym nadać temu miejscu odpowiedni wyraz, który wyrażał by nazwę i wszystko, co się tu dzieje. 
 W ostatnim poście zamieściłam zdjęcie mojej pierwszej bransoletki. Jeśli jesteście zainteresowani dalszymi losami Break Da Rules zapraszam na oficjalnego facebooka, gdzie staram się być na bieżąco z nowościami. 

>lajkujcie
>komentujcie
>udostępniajcie dalej
Niebawem ruszam też koszulkami z napisami i innymi!

Pracuję też nad moją płytą i nowymi kawałkami. Dlatego jeśli jesteście ciekawi zapraszam na mojego facebooka, gdzie będziecie na bieżąco z muzycznymi nowościami!

     O l i v i a  o f f i c i a l      

Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem!

9 komentarzy:

  1. Wracaj szybko!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko i udanej muzycznej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. :) Powodzenia we wszystkich przedsięwzięciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogłam Cię znaleźć, bo dodałaś "pl" do linka, na szczęście mi się udało! :)
    przerwy są dobre, bo powroty też takie są :) trzymam kciuki za Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko.
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie.
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj szybko!

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  8. będziemy tęsknić!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)