27 maj 2013

Inspire: Bookartyzm

   Hey! Właśnie poszukuję ciekawych zdjęć, które mogłyby mnie zainspirować jeśli chodzi o okładkę na LP. Hmmm ciekawe, ile inspirujących zdjęć można znaleźć pod angielskimi słowami kluczami. Lubię książki i kawę. A przez przypadek w moich poszukiwaniach natknęłam się na to:
Filiżaneczki zrobione z papieru zapisanego piórem  (tak mi się wydaje) lub gazety.
I pomyśleć ile człowiek musiał włożyć w to pracy, wysiłku i z jaką precyzją to wykonał. 
Mało tego w moje ręce wpadło też coś, co wymaga jeszcze więcej pracy i umiejętności, mianowicie...
...rzeźby w książkach czyli Bookartyzm. Jest to sztuka rzeźbienia w książkach w celu nadania im nowej formy. Prekursorem tej dziedziny jest Brian Dettmer. Poniżej więcej jego dzieł.
Pozostałymi przedstawicielami, którzy osiągnęli mistrzostwo w tej dziedzinie są Sue Blackwell i Long -Bin Chen. Co o tym sądzicie? Chcielibyście mieć taką wyrzeźbioną książkę na swojej półce?Ja owszem.

1 komentarz:

  1. Ale to dziwnie wygląda! Gdybyś nie napisała, że to książki nie wiedziałabym co to tak naprawdę jest.:D
    Obserwujemy ? Jeśli tak - zacznij :>
    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)