29 kwi 2013

Granashop.pl

   Fuck! Wiem, że to takie nie w moim stylu, bo gdzie tu ja i moda? Absurd totalny! No, ale czasem fajnie jest sobie poprzeglądać fajne internetowe sklepy choć... nie jestem przekonana co do kupowania ciuchów drogą internetową. Może kiedyś się skusze? Zobaczymy. Póki co dla tych co lubią tego typu zakupy polecam fajny sklep z niezbyt wysokimi cenami! No nie mogłam przejście obok tego obojętnie! Nie no reklama jest darmowa, żeby ktoś sobie nie pomyślał, że robię to bo mam jakieś umowy czy coś? Poniżej przedstawiam rzeczy, które w jakiś tam sposób mnie szczególnie zaciekawiły:)
    
Bransoletki

Naszyjniki 
Pierścionki
Zegarki
 Torebki

Nakrycia Głowy 


                   Hmmm chyba poszerzę tą tematykę na jakiś następny post. Co wy na to? Jak Wam podobają się rzeczy z tego sklepu? Ktoś coś kupował już w nim?

4 komentarze:

  1. Cudne czapki i pierścionki :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne rzeczy.. w moim stylu. :)

    Zapraszam do mnie:
    http://onlymycure.blogspot.com/

    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszłam o nim.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)