3 gru 2012

Flash - Co zrobisz teraz?(ft. Smoldi, Olivia, Rudolf)

     Tydzień temu byłam u znajomego na nagraniach! W związku z tym co jakiś czas wypłyną tracki z moim gościnnym udziałem! Tym razem zostałam zaproszona na bardzo ciekawy i integrujący włocławską scenę projekt, gdzie udzieliłam się w kawałku "Co zrobisz teraz" włocławskiego rapera Flasha.  Nie wiem czy dałam z siebie 100% (wciąż mam wrażenie, że jednak nie), ale wydaje mi się, że kawałek jest ciekawy! Polecam Wam odsłuchać! Poniżej podaje Wam moje 16 wersów.


     Nie mam serca do ludzi oni nie mają go do mnie
I być może to dlatego między nimi wciąż błądzę
Bo w sumie nie jest  proste tak  przebierać w charakterach
 Kiedy widzisz w oczach żal, pod maską kryje się hiena
 Ja Nie mam skór wielu ani twarzy wielu jak ty
Skoro już przy tym jesteśmy zagrajmy w otwarte karty
Dziś nie pamiętasz lub pozujesz na niewiedze
 Ale wiedz, że ja pamiętam i z tej wiedzy cie obedrę
Miałaś do mnie żal ,dziś nie masz się komu żalić
bez żalu każdy odwrócił się do ciebie plecami
BEST FRIEND FOREVER, nie masz co liczyć na to
Moje plecy mają uszy ,a więc licz się ze stratą
Definicje zaufania znajdź  u cioci Wikipedii
Zamiast grac na ofiarę ,albo grac do komedii
Mogłaś zmienić życie, sprowadziłaś je do zera i
Co zrobisz teraz, powiedz co  zrobisz teraz? Co?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)