4 gru 2012

Ten weekend

   Nie mam zamiaru pisać tu za dużo! Przypomnę tylko tym, którzy jeszcze nie wiedzieli, że 8.12.2012 r.odbędzie się Bitwa o Tamę II w Pubie 7 grzechów przy ulicy Okrężnej 42. Zapraszamy wszystkich chętnych! Ale to nie koniec imprez na ten weekend! W piątek 7.12.2012 r odbędzie się koncert Grubego Mielzkiego w restauracji Weekend przy ulicy Polnej 26/74.Support zagrają: P2K, CIB, Rudolf/Metoda. Bilety u promotorów kosztują 10 zł! Tak się składa, że mam 16 biletów do sprzedania także jeśli macie ochotę piszcie na FB! Bilety w dniu koncertu kosztują 15 zł!

A poniżej prezentuje Wam piękny poranny widok, który totalnie mnie zaskoczył z samego rana, przywodząc na twarz uśmiech !

 Tak wyglądało niebo przy lampie błyskowej o godz. 7:27
 Poniżej pobawiłam się trochę efektami
Patrząc na niebo mam wrażenie, że Bóg i diabeł zamienili się na swoje "miejsca pobytu". Zupełnie jakby fala ognia przeszła przez blade niczym kość słoniowa chmury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)