28 gru 2012

26.12.12- świąteczny cypher pt I

     Wybaczcie, że tak długo nic nie pisałam w tej sprawie, ale czuje się po prostu tragicznie. Najchętniej to bym wogle nie podchodziła do komputera póki nie wyzdrowieje. Chciałam z miejsca podziękować, tym którzy byli, tym, którzy czekali ze mną na spóźnialskich i tym, którzy wytrwali do samego końca. Spodziewałam się, że będzie gorzej, ale jednak nie było chyba aż tak źle, co? Nawet w małym gronie, ale ważne, że potrafimy się wspólnie bawić! Kolejna sprawa to ci, którzy nie przyszli, a myślę, że raczej powinni. Jestem na prawdę rozczarowana, że niektórzy tak podeszli do sprawy. Nie dla wszystkich było to aż tak istotne, ale są ludzie, którym na prawdę zależało na konkretnej rozmowie. Wyszło jak wyszło i ze swojej strony więcej już nic nie zrobię. Doszłam do wniosku, że skoro nie każdemu zależy na zmianie stanu rzeczy nie będę więcej przykładać ręki do próby naprawienia tego, co jest zepsute.



      Potrzebuje chwili na to by ogarnąć wszystkie zebrane materiały z tamtego wieczoru. Póki co podrzucam tylko zdjęcia, które postaram się Wam wysłać w najbliższym czasie! Na prawdę przepraszam, że tak opóźniam wszystko, ale póki co brakuje mi czasu na to wszystko.

PS dziękuje chłopakom z Płocka, za to że przybyli! To trzeba było zobaczyć i usłyszeć! Na dniach postaram się zmontować filmik!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)