1 sty 2013

hello 2013!

     No i proszę, mamy nowy rok. Ja starego nie podsumuje tak szczegółowo, ale 2012 był dla mnie udany od początku aż do końca, po za paroma sytuacjami, które wolę puścić w zapomnienie! Z tego co było w minionym roku wyciągnęłam parę wniosków. Przede wszystkim, że warto marzyć i dążyć do spełnienia swoich marzeń. Mam nadzieję, że wy o 2012 możecie powiedzieć tyle co ja, czyli że był udany! Mam nadzieję, że nadchodzący 2013 nie okaże się pechowym i też mile mnie zaskoczy. Wam życzę podobnie.

      Nieco przeraża mnie wizja powrotu do szkoły. Ale nie ma co rozpaczać, już niebawem ferie. Właśnie zabieram się za nadrabianie zaległości jeśli chodzi o obiecane filmy i zdjęcia. Nie martwcie się dzisiaj wszystko Wam dostarczę! Tymczasem znikam!


...chyba lubię uciekać od ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)