2 lis 2012

Hip-hop Halloween night 31.10.12 pt I

Cóż moi drodzy! Jak zawsze po evencie (oczywiście jeśli na nim jestem) serwuję relację! Jeśli chodzi o hip-hop halloween night było jak dla mnie całkiem pozytywnie! Pojawiło się parę dobrych ekip, o których wcześniej nawet nie słyszałam, a jednak teraz dopełnię chyba ich kawałkami swoją playlistę! Miałam okazje usłyszeć na żywo Rudolfa i MTD na wspólnych kawałkach, po za tym po raz kolejny Domino i Verita Serum, których kawałki mnie urzekły i serdecznie Wam polecam! Również zaciekawił mnie skład Obrót Słońca liczący sobie aż 7 członków! Chłopaki grają na prawdę dobry rap. Po za tym PIK, który liczy tylko trzech, ale ci trzej panowie mają w sobie moc za 10ciu!

     Miło jest przyjść na taką imprezę, posłuchać dobrych raperów, poznać nowych ludzi, dowiedzieć się kto tak na prawdę to kocha! Na prawdę szanuje tych, którzy się jednoczą w tej subkulturze! Zauważyłam, że z każdą imprezą jest nas coraz więcej, a poziom lokalnej sceny podnosi się o co najmniej jeden level! Niestety nadal nie mogę ścierpieć, że zewsząd połyka mnie dym papierosowy co znacznie psuje mi nastrój - tak to jest jak się nie pali. No, ale dosyć tego rozpisywania się! Czas na pokazanie tego co się działo na "scenie".

Domino & RWuWu


                                   (Domino& Igor- jeden z organizatorów imprezy)

Rudolf / MTD
( od lewej Rudolf i MTD)


Verita Serum
(Od lewej Krzychu i RWW)

Obrót Słońca



 Cały skład i jego słuchacze!

P I K




Jeśli chodzi o resztę zdjęć postanowiłam, że podzielę ten post na dwie części! W drugiej ukaże się (mam nadzieje) filmik z występów, po za tym moje zdjęcia i Dawida oraz to co działo się po za występami!
Bardzo przepraszam jeśli przekręciłam czyiś pseudonim, jeśli tak było proszę na bieżąco mnie o tym informować pod postem !
Jeśli jeszcze ktoś chce wszystkie zdjęcia z występów niech mnie o tym poinformuje na fb lub na maila oliwia.bas@gmail.com, po za tym jeśli macie też jakieś moje zdjęcia ślijcie na ten sam adres! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)