4 lis 2012

DaFi ft. Olivia,m.o.y - nie mów mi o umieraniu

Hey! Chciałam po krótce napisać o tym, co pewnie już większość zauważyła na YT czy Faceboo'u, a mianowicie o nowym kawałku z moim gościnnym udziałem! Kawałek jest dość smutny, opowiada o przeróżnych przejściach młodych ludzi, o tym czego nienawidzimy w życiu, co czasem przywołuje nam smutny finał. Jeśli chodzi o sam tekst to warto tu zwrócić moim zdaniem uwagę na przekaz, choć nie chcemy nikogo tu umoralniać. Jestem przy okazji ciekawa Waszych interpretacji! Jeśli jakieś macie piszcie w komentarzach!
Treść nie jest skomplikowana i polecam wsłuchać się w nią dobrze z zamkniętymi oczami - przenieść dźwięk i treść na wyobraźnie! Bit razem z tekstem ma dość psychodeliczny klimat!

Sam instrumental był stworzony  przez Toma Horna. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i że wszystko jest wyraźnie słyszalne! Tym czasem lecę ogarniać mój "ukochany" niemiecki i wysyłać zaległe zdjęcia! Piszcie opinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)