29 paź 2012

Młode Wilki 2012/Stoprocent Pompuj Rap 2

   Właśnie popijam kawę i planuje resztę dnia! Plan? Wydaje mi się, że polecę w tango z igłą i nitką! Nevermind!
    Dokładnie w tej chwili przesłuchuje długo wyczekiwanego przeze mnie kawałka i klipu tegorocznej watahy - młodych wilków 2012 pt. "Prosto z Frontu". Już wspominałam o tej akcji w TYM poście!
Haju, LJ Karwel, Nemy, Szuwar, Beeres, Bogu, Dejan, Biak ,Rudi, Gospel, Kękę, Buka, Jopel, Żyt Toster, Jasiek MBH, Dj Flip to tegoroczni wybrańcy drugiej edycji Młodych Wilków. Mam paru ulubieńców, których nie ma sensu wymieniać! W finalnym tracku pojawiło się jak dla mnie sporo ciekawych wersów, niektórzy na prawdę pokazali wysoki poziom! Znajduje między niektórymi podobieństwa jeśli chodzi o flow, ale indywidualne wydaje mi się, że nie jest to wychwytywane! Najlepsza scena? Zdecydowanie ta, w której Gospel robi za kolorowego wariata/pajaca! Ten jego kostium jest powalający!

   Druga rzecz to klip do Stoprocent pompuj rap 2! Kawałek nosi tytuł "Nieważne skąd" Wiadomo już, że zwycięzcami tegorocznej edycji są  Boczek CAS, Dondi i zdecydowanie wywołująca spore zamieszanie, kobieta z męskim alter ego Big_A! Moim zdaniem jej zwrotka w tym kawałku jest najlepsza! I nie chodzi tu o jakiś feministyczny ruch, gdzie kobiety w rapie powinny się trzymać razem. Płeć tu nie miała dla mnie większego znaczenia, bo liczy się efekt !


Który kawałek jest lepszy waszym zdaniem?

4 komentarze:

  1. Przesłuchiwałam part2. kilkanaście razy, nie dociera do mnie, nie stwierdzam, że jest złe bo Haju czy Kękę rozwalili mi mózg, ale będę wierna części pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie I edycja Młodych Wilków była lepsza ale... no właśnie, ale...
    KęKę zjada swoją zwrotką jedną i drugą edycję. Haju, Biak i Żyt Toster bardzo fajnie ;) Flip (prawdziwy Młody Wilk) mega kot! Jeszcze chwilę i będziemy go słyszeć na najlepszych rapowych produkcjach.
    Czy Buka jest Młodym Wilkiem? Nie jest niestety mimo, że lubię to co robi. Jest zbyt znany na taką akcję i co najważniejsze ma na koncie wydany legalny album. Oczywiście możemy mieć odmienne zdanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam już wcześniej ;p
    jeśli chodzi o rap, to jestem fanką Kubiszewa - gościa z mojego miasta. Znasz?
    Lubię jego twórczość, moim zdaniem na bardzo fajne teksty ;))
    a co do młodych wilków to pierwsza lepsza, aczkolwiek wielką fanką nie jestem ;))

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)