11 paź 2012

Młode wilki edycja 2


   Wcześniej nie zagłębiałam się w kwestie tej akcji choć...  przypadek skłonił mnie do ciągłej obserwacji tej akcji i poznawania nowych nabytków rapowych, którzy być może zdominują tegoroczną scenę hh. Poprzednia edycja liczyła 12 wilków, tym razem jednak grono nowych 'nabytków' zostało poszerzone do 16! Oczywiście cała akcja jest promowana i zorganizowana przez portal hip-hopowy Popkiller.pl . Na razie w odsłonie jest troje wilków z czego tak na prawdę jeden przypadł mi do gustu za całokształt.

    Pozostali dwaj mają jak dla mnie to flow, technikę, pełne ciekawej treści teksty jednak wokalnie jakoś nie ciekawie się dla mnie zapowiadają! Dla mnie głos rapera musi mieć to coś co przyciąga! Nic nie zdziała dla mnie treścią jeśli jego głos nie jest ciekawy!
Raperzy odsłaniani są każdego dnia od poniedziałku! Szczerze jestem ciekawa kto jeszcze nawinie się w tej planszy? Kogo obstawiacie? Kogo oczekujecie? Kto z powyższych najbardziej przypadł wam do gustu?Więcej info możecie nabywać na stronie Popkiller.pl

3 komentarze:

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)