25 paź 2012

hip-hop halloween night

Zacznę od pewnej sprawy, o której już wcześniej wspominałam!
    Plakat mówi chyba już wszystko, z mojej strony zostaje tylko zachęcić Was do przyjścia na ten event . Myślę, że będzie ciekawie, zwłaszcza, że jak zawsze przy takich okazjach mogę przesłuchać kogoś nowego i kto wie - może mnie zaskoczy! Zapowiada się ciekawie i myślę, że ze strony organizatora nie skończy się tylko na zwykłym klepaniu kawałków. Z tego co mi wiadomo zostaną też ogłoszone jakieś informacje na temat kolejnych imprez! Po za tym może być to dobry początek długiego weekendu! Także jeszcze raz zapraszam Was do przyjścia!

    Z innej beczki. Pozbyłam się melancholii na chwilę, tylko po to by powróciła znów! A myślałam, że już na dobre będę się uśmiechała. Czas wciąż mnie zaskakuje, dlatego wyczekuje przyszłości by zobaczyć co będzie. Póki co popadam z konfliktu w konflikt i choć nie jest mi dobrze, przy pewnych rzeczach będę się upierała! Tak trudno jest mi się zmienić, łatwiej stać mi się potworem.

     Moja droga do szkoły jak na jesienną porę jest na prawdę piękna. Wszędzie widnieją barwne liście i kolorowe dywany, które tworzą spadając na ten szary, chłodny beton. Jak obiecałam postanowiłam je sfotografować, choć paparazzi ze mnie kiepska! Po za tym ludzie raczej dziwnie patrzą na dziewczynę, która fotografuje przyrodę!

Zdjęcia są mojego autorstwa i nie były w żaden sposób przerabiane!

2 komentarze:

  1. Ta aleja drzew jest przepiękna! Ja do szkoły zazwyczaj dojeżdżam, więc nie mam okazji podziwiać natury, co najwyżej budynki:) Też dopada mnie czasem melancholia, ale jest jakaś taka... przyjemna. I szybko znika:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jesień<3
    gdybyś przerobiła tą alejkę, dodając trochę kontrastu i koloryzacji, zdjęcie byłoby naprawdę klimatyczne! :))) ale i tak ma w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)