1 wrz 2012

"wysokie obcasy extra"


„Pokochałam luźne dresy, które idealnie komponują się z moją miłością do szerokich męskich bluz z kapturem, przesiąkniętych zapachem męskich perfum”

No tak, ale nie bójcie się, nie będę tu opowiadała o spodniach i męskich bluzach! Jakiś czas temu wspominałam na fb (nie bezpośrednio), że kupiłam „Wysokie obcasy extra”. Mam sentyment do tego kolorowego pisemka od czasu kiedy ponad rok temu doszukałam się w nim ciekawego artykułu o polskich raperkach! Tym razem też się nie zawiodłam. Odnalazłam tam masę ciekawych artykułów o postaciach, które nie były znane mi nawet z nazwiska jak np. Ryszard Horowitz, czyli genialny prekursor fotografii cyfrowej. Także o tych, których kojarzę już z nazwiska jak Maria Popova- bułgarska blogerka mieszkająca na Brooklynie oraz tych, którymi jestem bez pamięci zachwycona jak Monika Brodka. Na tą ostatnią szczególnie zwrócę uwagę. Zastanawialiście się kiedyś co tak na prawdę siedzi w jej głowie? Co myśli o swojej karierze i tym całym szumie, który się wokół niej kręci? Co sądzi o Warszawie, o której śpiewa w swojej nowej i rozpowszechnionej przez media piosence? Jak wyglądało jej dzieciństwo, czego jej brakuje i jakim okiem patrzy na świat? Jeśli tak to zapraszam do zgłębiania tej wiedzy w tym miesięczniku!

Nie obyło się również - z resztą jak przy każdej większej lekturze- bez zahaczenia markerem paru cytatów, które w pewien sposób utożsamiam ze sobą i swoim charakterem, któremu zdecydowanie brakuje uporu w dążeniu do celu!

Po za tym patrząc na to okiem przyszłości, czyli pod kątem swojej pasji odkryłam, że wywiady wcale nie muszą być pełne długich pytań, które będą dodawały kilogramy jego treści! Wystarczy po prostu odnieść się do poprzedniego i rozwinąć to w krótkim pytaniu!  Wcześniej bowiem uważałam, że każde pytanie musi być zaplanowane od początku do końca, a krótkie pytania nie czynią go już tak ciekawym. Jednak byłam w błędzie!

Cytaty:
„Nie wiem kim będę, ale(…)wiem jedno: jedynym ograniczeniem na naszej drodze do sukcesu jest niewłaściwy sposób myślenia i przekonanie, że nie jestem wystarczająco dobra, by osiągnąć to, o czym marzę”
Wyrwane z listu czytelniczki, niejakiej Katarzyny

„Od kilku dni walczę z depresją i paradoksalnie moja bezsiła pozwoliła mi zwrócić się w stronę marzeń, zapytać siebie czego chcę, kim chcę być, z kim chcę być, gdzie chcę być. To one popychają mnie do przodu. Czasem na wprost, czasem w lewo lub w prawo, ale dążąc do ich spełnienia, zawsze jestem o krok bliżej lepszego dziś.”
Wyrwane z listu czytelniczki, niejakiej Joli

„Postawa, że tylko mój projekt jest coś watr i świat mnie nie rozumie, jest zła. Trzeba umieć czasem odpuścić, ale też trzeba wiedzieć, do jakiego stopnia, by nie zdradzić swojej wizji.”
Ryszard Horowitrz(wyrwane z wywiadu)

„Wszystkie cenne rzeczy, zarówno materialne, jak i duchowe, zawdzięczamy kreatywnym jednostkom. Odkrycie ognia, jadalnych roślin, silnika parowego. Zdrowe społeczeństwo zależy więc w równym stopniu od niezależności jednostek, które je tworzą, jak i od ich ścisłej współpracy społecznej.”

Fragment z Newslettera Marii Popovej „Albert Einstein – o dobroci”

Czy ktoś z Was czytał wrześniowe wydanie „Wysokich obcasów ekstra”? Co sądzicie o tym miesięczniku? Jakiś artykuł szczególnie Wam się spodobał?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!

PS : stopniowo od października na blogu pojawią się małe zmiany nie tylko w publikacjach, ale także w etykietach i stronach! Do tego czasu zbieram Wasze pomysły na to, co mogłabym tu zmienić! Możecie podawać je w komentarzach lub też pisać na maila oliwia.bas@gmail.com gdzie w temacie piszcie"blog"!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)