10 wrz 2012

error

Mój (nie do końca) laptop się zbuntował! Dlatego kolejny post pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu. Do tego czasu niestety jestem zmuszona korzystać z lapciaka brata co zupełnie wiąże mi ręce! Powoli na blogu będą pojawiać się zmiany, niestety być może posty nie będą umieszczane tak regularnie jak to jest zapowiedziane od jakiegoś czasu (czyli raz do dwóch w tygodni) ze względu na to, że  właśnie wkroczyłam w najgorszy i zarazem najlepszy (bo ostatni już) rok mojej szkoły - klasę maturalną. Sami rozumiecie: powtórki materiału, lektury, do tego muszę sama się uczyć na maturę dodatkową, a to oznacza nadrobienie sporej części materiału! Ale nie będę się tłumaczyła, po prostu będzie jak będzie.

1 komentarz:

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)