13 sie 2012

room inspiring


    Poszukuję inspiracji by stworzyć swój własny fragment świata tu w domowym zaciszu! Mam nadzieje, że chociaż połowa z tych planowanych przeze mnie rzeczy wejdzie w fazę realizacji w przeciągu najbliższych miesięcy. Jedno jest już pewne - wreszcie będę miała pokój dla siebie! Oznacza to więcej swobody, mniej ograniczeń i awantur z siostrą! Tak, nie powiem, żebyśmy miały ze sobą dobre relacje, ale tak czasem bywa. Czasem zastawiam się nad tym głębiej i wydaje mi się, że to chyba już rodzinne. Cóż może w następnym pokoleniu uda mi się ten krąg złych relacji przerwać! Poniżej prezentuje kolaże ze zdjęciami, które inspirują mnie w działaniach!
Z innej beczki powiem tylko tyle, że nadal jestem chora i moje gardło nie spisuje się najlepiej... kolejny raz nie mogę dotrzeć do ludzi, a zdawało by się, że na niektórych nie mogła bym się zawieść... no cóż jest coraz mniej czasu i coraz gorzej się dzieje, a ja po prostu tracę cierpliwość i coraz bardziej się boję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)