16 lip 2012

year ago...

Ponad rok temu (14.05.2011) odbyła się moja pierwsza sesja zdjęciowa, z której i tak mogę być zadowolona. Czemu o tym piszę? Nie mam chodu modelki, jej gracji ani urody, nie mam manier damy, nie jestem zbyt elegancka, ale było fajnie. Nie była to oczywiście profesjonalna sesja, ale zdjęcia wyszły całkiem zadowalające! Od tamtego czasu nie bawię się jakoś szczególnie w takie przedsięwzięcia, ale dla wspomnień i zabawy warto robić takie akcje razem z ludźmi, którzy coś znaczą w naszym życiu. Dla mnie to była czysta zabawa.
 

Jak zauważyliście (jak powyżej) na niektórych zdjęciach jestem z pewną dziewczyną. To Paula M., a zdjęciami zajęła się Anna Lewandowska. Niektóre z nich przerabiałam. 
To na tyle. 

2 komentarze:

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)