11 mar 2012

K.S.T.K & Dj Bajer "R.E.T.R.O" mixtape

Pamiętacie K.S.T.K? Coś tam o nim wspominałam przy okazji  rokujących raperów z WWK na rok 2012! Wczoraj pobrałam sobie cały mixtape R.E.T.R.O, który nagrał  przy współpracy z Dj’em Bajer’em. Mixtape zawiera 12 kawałków, które mają nieco retrospekcyjny klimat. Sama ostatnio tworze coś w podobnych klimatach, dlatego materiał stanowi dla mnie dobre źródło inspiracji (czego ostatnio poszukuje wciąż i wciąż). Nawiązując do tematu już jakiś czas wcześniej słuchałam parę singli z płyty. Mam swoich paru ulubieńców z tej tracklisty dlatego pozwolę sobie ich Wam przedstawić:

4.zabierz mnie + Dj Bajer
5.Zależy, co mówisz
6.Pamiętasz (ft.Korek)
7.To-Dla-Tych
8.Matka mówiła nieraz( ft. Gontar)
10.Karty na stół 
Oczywiście to moi ulubieńcy, ale nie znaczy to jednak, że reszta jest jakaś gorsza. Po prostu zwalmy to na kwestie gustu, który każdy ma inny.
W ramach przypomnienia dodam jeszcze, że Mateusz jest jednym z finalistów WBW 2011, a dzięki kawałkowi  „zależy co mówisz” zdobył tytuł "jury Syrenki" i "publiczności" w audycji Raptorku radia Syrenka, a nagrodą był wywiad w radiu w kolejnym wydaniu Raptorku.
Na płycie możecie gościnnie usłyszeć także Awiego, którego pewnie paru kojarzy z projektu Gontar/Awi „Od akapitu” mixtape,  Gontara(3czwrate sukcesu) oraz Korka, nie zapominając przy okazji, że za większość mixów jest odpowiedzialny Dj Bajer !
Tak więc na sam koniec pozwolę sobie zostawić Was z powyższymi informacjami, zapraszam także do  oddawania w komentarzach swoich opinii jeśli ktoś z Was już słyszał i chciałby się wypowiedzieć! Jeśli ktoś jednak nie miał jeszcze okazji zapoznać się z materiałem zapraszam do pobierania w poniższym linku: