20 lut 2012

VNM "Etenszyn:Drimz Kamyn Tru"...


Właśnie jestem po drugiej już dzisiaj kawie, paru próbach stworzenia czegoś sensownego, odsłuchaniu paru projektów podesłanych mi przez Ratiego oraz najnowszej płyty VNM'a o dziwacznie spolszczonym angielskim tytule "Etenszyn: Drimz Kamyn Tru". Oczywiście niedbalstwem byłoby nie powiedzieć, że pewnie jak wielu z Was jestem jego słuchaczką od wielu lat. I co w związku z tym? Za pewne nic! Ale cóż, skoro jesteśmy już w temacie pozwolę sobie napisać parę linijek na temat płyty! Za pewne nikt nie powie, że to ten VNM, którego mogliśmy się spodziewać po przednich płytach! Ale owszem jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ jak dla mnie nawet może śpiewać, choć nie wiem czy kościelny chór go przyjmie do swojego grona. To jego tra la la jest całkiem znośne i całkiem miło się tego słucha. Co dalej? Teksty nie odbiegają od przednich tematyką, choć bity są w zupełnie innych jak dla mnie, mniej hardcorowych brzmieniach, na których mogliśmy go słyszeć wcześniej! Co jak co, ale gdyby ktoś parę miesięcy temu powiedział mi, że na swojej następnej płycie VNM będzie uskuteczniał jakieś podśpiewki, nie wiem czy bym się zaśmiała na tyle głośno by mogło mnie usłyszeć sąsiednie miasto, czy po prostu bym osłupiała z oczami wyciągniętymi z orbit!

   Oczywiście odszukując opinii na ten temat odnalazłam te  pozytywie i negatywie i  doszłam do wniosku, że jak każdy kto jest choć ciut fejmem w tym kraju musi być na równi zgnojony jak spropsowany!
   Zawsze byłam za tym by nie obstawać przy jednostajności, pod warunkiem, że kombinatorstwo jest w granicach dobrego smaku i rozsądku, dlatego nie przestaje go lubić ani trochę i szanuje wręcz, że odważył się trochę pobawić muzyką czego większość słuchaczy w rapie wręcz nie znosi. Mniemam jednak, że ma on wysrane na hejting, za hajs jaki kosi za swoją muzykę i czuje się w **** dumny ze wszystkiego co zrobi!

Moi faworyci z płyty to:
4.Na weekend
5.Chocbym miał zostać sam (ft. Wozzo)
9.Supernova
12.Tęcze(Tomson)

                 Słyszeliście tą płytę? Co o niej powiecie? Które kawałki najbardziej wam leżą?Piszcie! 

1 komentarz:

  1. dodaję do obserwowanych, zapraszam do siebie, (jestem tu nowa) :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)