11 lis 2016

Break Time....!!!

     Kochani!

      Przepraszam Was bardzo, ale niestety muszę zrezygnować z blogowania na jakiś dłuższy nieokreślony czas. Być może na zawsze? Nie wiem. Nie mam możliwości by się teraz tym zajmować.

    Pokrótce chodzi o to, że mój stary laptop się zepsuł jakiś czas przed moim wyjazdem. Później  z Polski otrzymałam nowy, z którym też aktualnie mam problemy i nie mam jak go na chwilę obecną naprawić. Mam wrażenie, że wszystko jest przeciwko mnie w tym temacie, ponieważ kiedy zaczęłam się starać nagle wszystko runęło ponownie. Jest mi bardzo przykro z tego powodu.

    Nie wiem, czy jeszcze tu wrócę, czy postanowię stworzyć nowe miejsce kiedy jeszcze będę mieć ku temu możliwość. Mimo wszystko nie zrezygnuję z instagrama oraz facebooka, który teraz będę prowadziła bardziej staranniej ze względu na to iż blog tymczasowo jest zawieszony. Mam nadzieję, że tam będę mogła Wam pokazać częściowo to co się u mnie dzieje.




    Mimo wszystko postaram się zrobić co w mojej mocy, by do tego wrócić. Będę też na bieżąco sprawdzać Wasze blogi w miarę możliwości:) Miłego weekendu :)

x O.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)