7 wrz 2015

Inspiracje: Jesień 2015

  No dobra, ja wiem. Wy już pewnie tęsknicie za latem. W końcu nie wiem jak u Was, ale w moim mieście za oknem zbierają się od wczoraj kłęby granatowych chmur. Ale nie płaczę. Uwielbiam taką melancholijną pogodę. Jestem dzieckiem deszczu. Pamiętam, że za dziecka uwielbiałam biegać po mokrych ulicach. Kiedy byłam na działce, siadałam na tarasie i wpatrywałam się jak rzęsiste krople deszczu układały się w mokrą ścianę tuż przede mną. Było chłodno, a ja piłam ciepłą herbatę w fotelu, chłonąc ten widok z przyjemnością.

       Nie chcę nikogo zasmucać, ale przyzwyczajcie się. Nadchodzi jesień, a drastyczny spadek temperatury wróży, że już nie mogła się doczekać przybycia do nas. Czas zaopatrzyć się w zapas herbaty z cytryną, gorącej czekolady, ciepłe swetry, skarpety, koce i kapcie oraz dobre seriale i filmy:)
   
     Poniższe zdjęcia powiedzą wszystko za mnie :)
Czytanie książek i dobra kawa


Góry o tej porze to niepowtarzalna przygoda

 ciepłe swetry i bluzy 
 Wiecie, że trochę piszę. Jesienna pogoda, deszczowa i chłodna pobudza we mnie kreatywność.
 Przede wszystkim dobra muzyka, a AM wydaje mi się tu trafnym wyborem



Ah te widoki i chłodne poranki, kolory przyrody i ciepła herbata z cytryną
 
Dobre filmy i seriale na chłodne wieczory. Na ten przykład bardzo odpowiednia wydaje mi się saga Zmierzchu.

Tegoroczna jesień to czas kiedy ten blog odżyje na nowo. Na bieżąco śledźcie FP Nielegalnej Strefy i sprawdzajcie zapowiedzi postów, które się ukażą. Oprócz tego opublikowałam też ( zainspirowana biznesoweinfo.pl )  jesienną ramówkę z zapowiedziami postów na jesień. 
 Z czym Wam kojarzy się jesień? Piszcie! 

8 komentarzy:

  1. ooo tak. Góry o tej porze są naprawdę niezwykłe i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się tam jeszcze pojechać :)
    No i czas zrobić jakieś większe zakupy, a przede wszystkim swetry, czyli moja ulubiona część garderoby!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia ! Ja mimo wszystko nie lubię deszczu - moje włosy wyglądają wtedy jak u pudelka :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam w sumie nie tęsknię... bardzo lubię jesień. Szczególnie te pierwsze jej tygodnie, kiedy kolorowe liście lśnią w promieniach słońca :) Piękne inspiracje!
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie lubię jesieni, ale lubię deszcz <3!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień to dla mnie zdecydowanie wieczory przy książce lub dobrym filmie, kubki z ciepłą herbatą i cytryną lub kakao i spacery w słoneczne, jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż słonecznych dni jest już coraz mniej niestety, ale miejmy nadzieję, że jeszcze parę razy słońce do nas zagości :)

      Usuń
  7. Mi również wyjątkowo dobrze tworzy się, gdy panuje jesienny klimat. A już wyjątkowo inspiruje mnie, gdy deszcz stuka o parapet… siedzę przy biurku z zapachową świecą i piję ciepłą herbatę. Bajka! Już nie mogę się doczekać takich dni :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)