24 sty 2015

Poranne wstawanie - playlista

Celowo publikuje ten post wcześnie rano. Jest on dedykowany każdemu, kto musi rano zacząć pracować, albo po prostu musi pozałatwiać pewne sprawy i potrzebuje szybko się obudzić. Nie wiem kiedy wpadłam na ten pomysł, chyba kiedy prezenter radiowy wspomniał coś o wstawaniu z Shake it Off -Taylor Swift.  Nie wiem jak Wy, ale ja staram się wstawać na prawdę wcześnie. Nie chce mi się marnować dnia na leżenie w łóżku, ale czasem myślę, że nie muszę, bo nie mam nic do zrobienia. To błąd, bo nawet jak nie ma to zawsze jest coś do zrobienia. Czasem nie mam siły, dlatego przeciągam to w nieskończoność (czyli jakieś półtorej godziny od zaplanowanej pobudki). No dobrze, ale już Was nie zanudzam wstępem, tylko od razu przejdę do rzeczy. 

Poniżej znajdziecie kawałki, które naładują Was z rana pozytywną energią! 



Na pewno macie swoje propozycje, które możecie zostawić w komentarzach. Chętnie odświeżę swoje muzyczne zbiory! A Wam jak udaje się wstać rano z łóżka i naładować energią? Kilka słów na ten temat napisała dla nas też Justyna z bloga 8razy5. Polecam zajrzeć. Miłego wstawania:)

3 komentarze:

  1. ooo też lubię posłuchać muzyki rano
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W grudniu byłam uzależniona od tej piosenki, wydawała mi się taka zmysłowa, pomysłowa, emocjonalna niestety dość częste jej słuchanie znudziło mnie, przez co teraz unikam tej piosenki szerokim łukiem.
    Osobiście słucham muzyki w drodze do szkoły ( która trwa aż 35 min! ) zazwyczaj są to kawałki moich ulubionych artystów, ale zdarzają się wyjątki.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze i obserwacja :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poranne wstawanie może być trudne, ale z muzyką jest o wiele prościej i przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)