20 sie 2013

Ajmi ft. Bela, Olivia - girls Raps

 Krótko przed moim wyjazdem do Anglii na szybko napisałam i na szybko nagrałam zwrotkę dla Ajmi , na którym udzieliła się również gościnnie Bela. Już znacie ten skład, ponieważ wcześniej również coś razem nagrałyśmy. Hmmm mój sopranowy, piskliwy głosik zyskał już jednego nie-sprzymierzeńca co jest dla mnie...no nic przykro na pewno mi nie jest. W każdym bądź razie fakt, mogłam lepiej się postarać, ale ze względu na ograniczenie czasowe wyszło jak wyszło i płakać nie będę, bo nie uważam, że wyszło tragicznie.
Poniżej prezentuję link do filmiku (provo) oraz wrzucam tekst mojej zwrotki.



Ponoć jestem zbyt chu*owa by oceniać męskich mc
W których tyle jest męskości ile miewają trans seksy
W głowie mi się nie mieści, że jesteś tu od lat paru
A twój poziom zamiast w górę spada gwałtownie na dół
 Mówisz spierd*laj do garów, a ja zapraszam na obiad
 Dziś w menu danie główne; serwowana twoja głowa
Jak spróbujesz mnie pokochać, to ostrzegam i nie radze
 Bo to jakbyś oddał serce wygłodniałej kanibalce
Moje wersy są jak skalpel, którym rozcinam ci skórę
Miałeś czelność mnie oczerniać, usta ci zasznuruje ha
Jak Doktor Etker mam skłonności do specjałów
a Więc zamknij japę nim zrobię deser z twoich flaków
Lepiej wsłuchaj się w przekaz, zamiast oceniać mnie z ciała
Nim obetnę twoje uszy, położę przy ocznych gałkach
Na koniec wzniosę toast z twojej  krwi  pełnej goryczy
Dziś to tylko ostrzeżenie, jutro zawiśniesz na smyczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)