24 mar 2013

Smoldi ft. Olivia- To Nasz Hip-Hop

     Hey! Właśnie zwisam z głową nad notatkami do jutrzejszej historii. Mam serdecznie dość tych wszystkich dat i II Wojny Światowej a zwłaszcza '44 i '45 roku! Tak myślę, że jeszcze posiedzę nad tym z godzinę, choć już psychicznie nie wytrzymuje!

     Robiąc sobie przerwę w nauce ( bo ile można!) chciałam napisać o moim ostatnim featuringu. Kolejna gościnna zwrotka, tym razem ze Smoldim. Nagrałam tą zwrotkę zdaje się w ferie, kiedy to mój głos był jeszcze chory ( nadal w sumie jest, ale wtedy było trochę lepiej). Szczerze mówiąc podeszłam z dystansem do tego projektu. Gdy już go nagrałam nie byłam z siebie zadowolona. Słychać, że brzmię "przez nos" . Dlatego nie spodziewałam się niczego w sumie po opublikowaniu tego tracku przez Smoldiego. No, ale wyszło inaczej. Może zdawać Wam się dziecinnym moje podniecenie, kiedy po dwóch dniach od wstawienia kawałka do sieci miał już ponad 3 tyś. wyświetleń. Nie wiem jakim prawem, cudem czy innym sposobem się to stało. A jaram się tym dlatego, że wcześniej mi się to nie zdarzyło. Nawet "Nie tęsknie" , za które z Dawidem zgarnęliśmy sporo dobrych opinii nie osiągnęło tylu wyświetleń w ciągu roku! Więc to dla mnie jakiś tam mały sukces, tym bardziej, że był przeze mnie mega niespodziewany. Pewnie przez Smoldiego podobnie.


W chwili obecnej kawałek ma 6,172 wyświetleń, a ja nadal can't belive it!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)