27 sty 2013

Szczurek ft.Olivia - bez ograniczeń

    No to wreszcie się doczekałam! Ja wiem, że zawsze powtórzę tu to co na fb, ale trudno! A więc przed świętami jeszcze udało mi się nagrać parę gościnnych zwrotek i w  tym jedną, z której jestem dumna z wielu powodów. Pierwszym jest fakt, że pisałam tą 16stkę w przed dzień nagrań co u mnie jest rzadko spotykane. Dla wielu to nic nowego i raczej standard, ale dla mnie zaskoczenie. Spodziewałam się, że wyjdzie z tego klapa, jednak efekt finalny zaskoczył mnie mile. Lekkie przyspieszenia, które wcześniej w moim wykonaniu nie były słyszane wyszły myślę nawet ciekawie. Nieco obniżony głos, co nie wiem czy jest tu zaletą czy akurat wadą.  Po za tym treść, którą pozostawiam  do Waszej indywidualnej oceny. Jeśli o mnie chodzi jestem zadowolona z tego projektu. Poza tym szczerze polecam  płytę Szczurka pt ,,Nonsens" , którą niebawem będziecie mogli w całości odsłuchać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)