19 sty 2013

Świateczny cypher 26.12.12 video

Czwartkowe plany jak na złość wzięły w łeb. Niestety, ale nie zrealizowałam tego co chciałam. Czy na prawdę muszę mieć zawsze pod górkę. No, ale jakoś przeżyje. Tyle czekałam, poczekam kolejne tyle. Czemu właściwie moje życie sprowadza się do nieustannego czekania? Przejdźmy do rzeczy. Wreszcie udało mi się zawziąć i skorzystać z wolnej chwili by zmontować filmik z ostatniego cyphera w 2012 roku. Powiem tyle, że było miło, dość zabawnie i ciekawie. Zwłaszcza jestem pod wrażeniem umiejętności chłopaków z Płocka, których zupełnie się nie spodziewałam, ale dzięki, że byli. No dobrze, teraz bez zbędnego przynudzania wstawiam Wam filmik z tego, co się tam działo.  Zapraszam do oglądania i wyrażania opinii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)