19 lis 2012

Rap For Kids Włocławek!

   Dawno mnie tu nie było, ale prawda jest taka, że nie za dużo się u mnie dzieje, być może później znajdę jakiś temat! Tym razem jednak postanowiłam wesprzeć lokalną akcję!
  Otóż sprawa jest prosta, a cel szczytny. 23.11 w London Pub odbędzie się koncert charytatywny dla dzieciaków z włocławskich domów dziecka! Mnie osobiście pewnie tam nie będzie, ale postanowiłam chociaż wesprzeć tą akcję i serdecznie zachęcam Was byście przyszli i wspomogli! Także nie bierzcie ze mnie przykładu i bądźcie lepsi:) Start godz. 20:00, wstęp 5 zł!
Zagrają:

Zawik(PTP)/Dondi
Soyer
3czwarte sukcesu/Awi
Kanel/Santar
Meff
Verita Serum
PIK
Rudolf/Metoda


Organizatorami koncertu są: Włocławski Hip-Hop, FMS Włocławek, London Pub we Włocławku. 


    *Bilety do nabycia w London Pub w przedsprzedaży bądź w dniu koncertu.

A  ja tym czasem uciekam uczyć się przed próbnymi maturami - nie no bądźmy poważni. Jasne, że tego nie zrobię! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)