29 cze 2012

inspiring


Dzisiaj zakończenie kolejnego roku szkolnego! Nie mogę się oswoić z myślą, że już za dwa miesiące wkroczę ponownie w progi murów szkolnych, tym razem już w maturalnej klasie! Wczoraj udało mi się ogarnąć parę zaległych spraw, z którymi zwlekałam już od grubo paru miesięcy. Jeszcze parę mam do załatwienia, ale  myślę, że uda mi się to zrobić przez ten wolny czas.  Z jakiejś pospolitej refleksji mogę tylko powiedzieć tyle, że dziękuje za szczerość. Miło, że ludzie działający już w tym od dawien dawna doradzają mi. No bo przecież we wspólnym interesie leży, by to wyszło dobrze! Zwłaszcza, że motywujący kopniak w dupę przyda mi się zawsze, bo zdarza mi się rozleniwiać. Nic nie zdradzam, bo z doświadczenia wiem, że przedwczesne mówienie o czymś - w moim przypadku -prowadzi do kompletnej klapy!

Póki co podrzucam Wam parę zdjęć, które wczoraj znalazłam. Najprawdopodobniej będą podstawą do tego, co mam w planach, acz przy tępię moich rodziców i moim to raczej dalekosiężny plan!
                  

Dorzucam także parę fajnych kawałków, które inspirują mnie w mojej twórczości ostatnimi czasy. Nie wiem, czemu większość ludzi nie słucha takiej muzyki - to strasznie relaksujące.
pozdro

1 komentarz:

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)