22 kwi 2012

For a while


Nie żyję? Umarłam? Nie, nic z tych rzeczy, choć zahaczając o temat chciałoby się paru ludzi wskrzesić do życia! Niestety…Czas jest nieubłaganym i niespodziewanym mordercą… ani słowa więcej…! Ostatni tydzień był dla mnie zupełnym odlotem do innej rzeczywistości! To jak rzadko bywałam na ziemi  jest u mnie już na porządku dziennym, kiedy utonę w innym świecie. Pracuje nie marnując czasu, choć nie mam z tego wiele po za satysfakcją.
    Nie rozpisując się chciałam tylko powiedzieć, że dziękuje za tych parę komentarzy pod ostatnim postem! Będzie takich więcej skoro się podoba. Jakby nie patrzeć muzyka jest nieodzowną częścią mnie więc należy się jej tu mały kąt!
Na koniec w związku ze zbliżającym się koncertem podaje kawałek z E:DKT! 

Szykuje się parę lepszych dni więc z czasem będę psiała więcej!

4 komentarze:

  1. wreszcie coś nowego :D świetnie :D mam nadzieje, że świat, w którym byłaś ostatni tydzień był świetny i była to lepsza alternatywa od tego świata.
    Nuta jak zwykle świetna ! Przyjemnie się słucha!
    Pozdro ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna piosenka;)
    ciekawą notkę napisałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to takie rozczarowujące uczucie, niestety. mam tylko nadzieje, że nie rozczaruję się taką akcją znowu :P
    Pozdro ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, muzyka jest także ważna w moim życiu ^^

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję spamu. Nie uznaję obserwacji za obserwację! Szanujmy czyjąś przestrzeń i nie śmiećmy w czyimś "ogródku":)